ПРОЦІВ Людмила Іванівна, невропатолог.
ГЕЛЕТА Ганна Андріївна, педіатр.
СОВИЧ Марія Дмитрівна, медсестра.
КОВАЛЬЧУК Зоя Анатоліївна, медсестра-масажист.
МАСТЕНКО Марія Зіновіївна, медсестра фізкабінету.
БАКАЙ Ірина Ярославівна, медсестра.
ГАВРИШКО Наталія Зіновіївна, медсестра.
МЕДИЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ (реабілітація на рівні біологічного організму людини);
СОЦІАЛЬНА РЕАБІЛІТАЦІЯ (реабілітація людини з інвалідністю як соціального суб'єкта);
ПСИХОЛОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ (реабілітація людини з інвалідністю на рівні особистості);
ПЕДАГОГІЧНА РЕАБІЛІТАЦІЯ (реабілітація людини як суб'єкта діяльності).
ФУНКЦІОНАЛЬНА СИСТЕМА РУХІВ (моторики) - реабілітація від відновлення рефлекторного елементарного рухового акту через початкову мотивацію рухового розвитку з вольовими зусиллями до встановлення на наступному етапі практичної потреби і усвідомлення мотивації рухів, цілеспрямованих дій.
ФУНКЦІОНАЛЬНА СИСТЕМА СЕНСОРНОЇ СФЕРИ - від елементарного відчуття, сприйняття навколишнього світу в рамках збережених аналізаторів через розвиток відчуття свого тіла і рухів до сенсорної інтеграції і соціальної перцепції.
ФУНКЦІОНАЛЬНА СИСТЕМА КОГНІТИВНОЇ СФЕРИ - від первинного пізнання предметного світу до свідомої гри, розвитку передумов інтелекту, формування пізнавальної активності і мотивованої потреби адаптації в навколишньому середовищі. У системі мови реабілітація проводиться в напрямку формування функції мови, срруктури її відтворення.
ФУНКЦІОНАЛЬНА СИСТЕМА ЕМОЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ СФЕРИ І ПОВЕДІНКИ дитини реабілітація проводиться починаючи з елементарних емоційних і комунікативних реакцій, пов'язаних із інстинктивними потребами дитини через розвиток емоціно-комунікативної інтеграції "мати-дитина" до вищих емоцій, почуттів, формування мотивацій і способів спілкування дитини з оточуючими людьми, можливістю регуляції спрямованої вольової поведінки.